Minnen från värme

Jag och Julia drog till Australien i januari. Att få slippa snöhögarna och minusgraderna just den här vintern var det bästa jag nånsin gjort. Vi träffade så mkt roligt folk och mina tre tjocktröjor var så underbart onödiga.
Såklart fanns det tusen söta killar oxå. Dom kom från hela världen men sötast var nog, ironiskt nog, en svensk. Min sista vecka och hans första. Efter en utekväll gick vi ner till havet och bada, bara för att man kan det där, för att det är varmt precis hela tiden. Har aldrig förr behövt kämpa så för ett hångel, vågorna var inte nådiga och kallsuparna blev många. Trots det blev det en fin kväll som avslutades med rostademackor med jordgubbsmarmelad i hans kök. Det är Julia på bilden och inte samma strand men det är samma hav och samma land, tyckte det räckte för det var verkligen precis hela resan som är mitt bästa minne. -sophie

Elsa billgren ville höra folks bästa semesterminnen, det här var mitt och tydligen var det så fint att det fick hänga lite på hennes blogg. kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0