För alla intresserade

Jag trillade baklänges och bröt armen och krossade armbågen.
Antingen landade jag direkt på armbågen lr så tog jag emot med handen och på det sättet bände sönder den, vilket ere ingen som riktigt vet.  Av gick den iaf, vänster överarm precis över armbågen och själva armbågen gick i 5 stora bitar och upp till 30 små. Jag kom in på fredagen, fick morfin och gips av en underbar finne. På måndan var det dags för operation. Då sågade dom av benet under armbågen för att kunna nå alla bitar, sen satte det allt på plats med två plattor, 10 skruvar, en spik och lite ståltråd. Sen låg jag i min säng i uppehållsrummet eftersom det bodde en annan tant i mitt rum som skrek saker på finska om nätterna och på torsdagen fick jag åka hem.
Tack alla som kom o höll mig sällskap, skrev snälla saker på facebook och smsade mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0