Dear Diary


19/11 -02 Tisdag
Idag fyllde Micael 12 år Han går i 5:an fast har gått om ett år så att han är ett år eldre en mig! Jag tror att han gilar mig för att han kommer typ alltid och klappar mig i ryggen också säger han alltid good day girls eller något liknande. det är så himla störande för att ja tycker inte om honom!
imorgon är det gymmpa. Vi ska träna till *SSM* i gymnastik. Kul! fast ja kommer väl antagligen glöma gummpa strumpor i gen som jag alltid gör!
*sollentuna skol mästerskap*

20/11 -02 onsdag
Phelix = BLÄ fast ganska söt!
Jag sitter bredvid Phelix i skolan och han kastar små sud bitar på mig karra och jullan. Det är inte kul fast han är ganska söt han har bruna ögon kort brunt hår och ganska kort. Varje fall. imorgon ska karro jullan och jag ge igen Vi har samlat små sudbitar som vi ska slänga på honom.
Jag är glad! Jag glömde inte extra strumpor till gympan idag.

16 november 2003
söndag
Imorse dog farmor, mellan kl12 och 6 säger dom.
Det känns konstigt liksom overkligt på något sätt.
men jag är inte ledsen och det känns elakt. Det känns konstigt, tomt liksom jag vet inte vad jag ska skriva.
Puss farmor!

23/3 - 05 Onsdag
Bamparam ba.... Jag fyller år!! Jag har fått massa fina saker.
Idag kom det brandmän till skolan dom berättade om lite allt möjligt. Karro fick ligga på marken, hon skulle föreställa en person som det bran i kläderna på, det var jätte kul (karro asså) jag skratta massa!

Så naiv i mellanstadiet. Så mkt ångest i högstadiet. Så mycket glädje i gymnasiet.



Kommentarer
Postat av: Mira, Thilda

sv: det är en festival som är hos våra barndomsvänner mitt ute i skogen, på deras gård. hur mysigt och fint som helst! om jag fick bestämma skulle vi hoppa över hösten och vintern och köra lite vår istället. och så sommar förstås. ha en fin kväll! : *

2010-08-24 @ 20:33:56
URL: http://365days.devote.se
Postat av: karolin

hahaha karro fick ligga



men ah älskar att läsa ur sin dagbok när man var liten!!!

2010-08-24 @ 20:43:06
URL: http://paranoid-disorder.tumblr.com/
Postat av: karolin

fast nu kom ja på att man skäms mer när man läser dagbok än tycker det är kul

2010-08-24 @ 22:29:24
URL: http://paranoid-disorder.tumblr.com/
Postat av: Kim

hahahaha älskar gamla dagböcker!! Har en hel bunt hemma, ska fan gå igenom dem ja me :P

2010-08-25 @ 00:28:44
URL: http://itsybitsies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0