Sist vi sågs var det vinter och en meter snö

Den absolut bästa egenskap jag besitter är att jag får tillbaks allt jag tappar bort. Jag anser mig inte vara slarvig men under mina 19år har jag tappat bort allt av värde minst en gång, i många fall flera gånger. Almenackor, nycklar, mobiler, busskort och annat bra att ha går aldrig säkra i min närvaro och nu senast är det mina älskade älskade Rayban Clubmasters som vart på rymmen. Jag har sörjt i en månad och tvingats använda mina 50kr ersättare från Gina men jag har aldrig riktigt varit orolig. Trots allt som försökt att rymma ifrån mig så är det aldrig något som försvunnit permanent. Efter ett tag är det alltid någon som ringer och berättar att min almenacka kan hämtas på en tågstation, att min plånbok hittades på en parkering och att min mobil kommer med posten ifrån hässleholm.
Och mina clubmasters? Dom ligger nu tryckt bredvid mig på skrivbordet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://alyoung.org/wp-content/uploads/2008/04/naomi-neal-picture.JPG

2010-08-22 @ 22:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0