It's the end of the world

Nu skiter jag i matten och välkommnar mitt framtida G som en femåring välkommnar sin mormor, med öppna armar. Åt helvete heller att jag gör men fan, jag har typ 10 dar kvar i skolan och det finns så himmla mkt annat som är tusen ggr roligare att tänka på. Släktkalas, lediga dagar, Astrid-kväll på löp, Tält-inköp, SIESTA, sol, helger, avslutning, sommarlov.

+ att jag har en ny kudde, men ja vet inte om ja ska ha den modellen så det prasslar när jag sover för den är inplastad.

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: nej, det är ingen skoluniform tack gode gud! Man ska ha den på möten med utbytes-organisationen, inte alltför ofta!



Rätt inställning ovan!

2009-05-19 @ 08:47:26
URL: http://louisesahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0