Jag har det bra men jag saknar er

29 Juni 2009, South Dakota

Hej babes!!!!!
Fan va ja saknar alla, varenda jäkla liten kotte! Just idag känns tre veckor som sju svåra år, längtar HEM! Ja vill inte Åka hem, men ja vill att hem ska komma hit. Asså inte flytta hit, Aldrig i livet, ju mer ja är här ju mer inser jag att jag ÄLSKAR Europa och Sverige! Man blir patriot som fan. Men jaa ni fattar jag SAKNAR ER!!!
   Nu är vi mitt i mitten av Amerikat, typ, det var någon som sa det iaf, Dakota nånting heter staten iaf, Cowboy-land säger vi. Det är majsfält på majsfält på majsfält. Dan har spenderast i bilen på vägen och varenda mile är den andra lik, ingen variation här inte, jag tackar gudarna för att jag kan läsa i bilen utan att må dåligt. För det är det jag gör på bil-dagar, läser, sover och lyssnar på musik. Egentligen kan nog inte livet bli så mkt bättre. Åka bil är ju bland det bästa jag vet och med Markus Krunegård och Nordpolen i lurarna kan inget kännas fel. 
  Igår var vi på Amerikas största köpcentrum "Mall of America" typ sådär tio Kista + ett helt nöjesfält under ett och samma tak. Jag klagar Inte! Hitta både dte ena och det andra, ett linne på Abercrombie & Fitch som ja fick hem i en påse som inte var allt för ful (bild kommer) och nu sitter ja i mina nyinköpta knallgula mjukisar från Victorias Secret. Varje fjortis våtadröm. 
   Blev för andra gången under resans gång sönder-regnad under en springtur idag, när vi sitter i bilen under dan lyser alltid solen och det är varmt, men när vi kommer fram och ska njuta av vädret kommer det moln och det börjar spöregna. Har aldrig vart med om värre åsk oväder än idag. Det kom nya blixtrar var 30 sekund, mamma tyckte det var obehaglit och jag bara satt o glodde på himmlen. 
   Imorrn blire ännu mera bilåkande och troligtvis ännu mera majsfält. Men mobilen är fulladdad och boken ej utläst så det blir askalas. Och nu får Malin, Julia o Karro ta och skriva vad de önskar sig i 18års present, för sånt e vikitgt att veta.
Hare bäääst, jag saknar alla så SJUKT! <3


Kommentarer
Postat av: Julia

Saknar dig määä! Men nu har du fått ett supermail från mig fullt med mycket intressanta saker! ENJOY! hahahahhaha

PUSSPÅDIG!

2009-07-01 @ 13:45:22
Postat av: malin

I MISS UUUUUUU!!!!!

Hahah jag önskar mig en sophie med rosa paketsnöre i present! :) nej juste, åh finns det mycke starbucks? fikade där när vi var i usa, jag vill ha en starbucks kopp eller nått :)

2009-07-01 @ 15:17:39
Postat av: K

saknar dig tokmycketttt!!!!!!!!!!!!!!!!!! vad jag önskar mig? jag har ingen aning!!! jo dig inslaget i ett fint rosa band. heheh nää kom hem nu vaaa..!!!!12111111111111111111111

2009-07-06 @ 21:33:15
URL: http://exceptionell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0