Krigsföring



När Simon och jag är hemma på dagarna ser diskbänken inte rikitgt ut som den brukar. Något min finurlige far vill få ändring på...

Det pågår ett ständigt krig här hemma, De tröttas Krig.
Det går ut på att du ska se tröttast ut, uppträda tröttast och sist men inte minst ha ordentliga orsaker till din trötthet. Kan ju verkla underligt, men priset i detta krig mina vänner, är obetalbart! Kommer du nämligen som segrare ur striden  SLIPPER du. Du slipper alla förplikterser, alla måsten och alla krav. För är det synd om de trötta, du kan inte tvinga en trött männiksa göra saker. Gör du det blir du genast en ond männiksa. Ingen vill va en ond människa alltså slipper den trötte och den trötte vinner.

Idag borde segern gått till mig.
Utseende: Tovigt hår. Svarta Ringar under ögonen. Kutig rygg.
Uppträdande: Långsam. Svår att få kontakt med. Förvirrad blick. Haltande.
Orsaker: Varit påBloc Party konsert igår. Sovit endast 2h de senaste dygnet. Stigit upp kl: 07.  Köat i kylan till Globen för att få Glasvegas biljett. Åkt massa tunnelbana och tåg alldeles för tidigt på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Kim Possible

hahahahahahhahaha, jag DÖÖÖR!!!! trodde min mamma var den enda i hela världen som satte EXAKT sånna lappar men icke sa nicke... xD det där gjorde fan min dag hahaha <3

2009-02-25 @ 21:54:31
URL: http://flapjacks.blogg.se/
Postat av: Julia

HAHAHAHAHA!!!!! Bästa motiveringen till att slippa diska jag hört på länge!

2009-02-25 @ 23:01:40
Postat av: kAAARROOOOOHHHH

haha gulli pappa du har soppE!!!! seriöst jag e helt såås.

2009-02-25 @ 23:13:34
URL: http://exceptionell.blogg.se/
Postat av: MA(mma)LIN

baby baby ja älsakr dig på dagen, baby baby ja älskar dig på natten din blogg är underbar

2009-02-28 @ 15:33:06
Postat av: Lillebror

True... True...

2009-03-20 @ 22:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0