It's not the same cause you're a man and so am I

Jag ska se GLASVEGAS! Har ja ju vetat ett tag nu men vart är min biljett?!?!
Kom på att jag gav den till nån nångång, men ja kommer inte ihåg till vem.
VEM HAR MIN BILJETT?! Ja e inte arg, tacksam faktiskt, över att nån tog hand om den. Men känner mig mogen för att uppfostra den på egen hand nu.
Ja tor ja kommerihåg att nån stoppade den i sin innerficka, va det du julia? Jag tror det va julia. Tack julia för att du alltid tar hand om mina grejer, förlåt för att ja e en jävla slarver. Du ÄR bäst och kommer alltid va det.
Om det va du karro som tog den tack till dig då. Du e också bäst, du har haft både en Harry Potter Period och en pokémon period och det gör dig typ coolast någonsin. Fast ja tror det va julia.
Men som sagt, ja kan ta han dom biljetten sj nu...

Kommentarer
Postat av: barrrrrrrr

jag har inte tagit den, MEn du måste väl ha tatt den?! :O eller julia i så fall..

2009-03-01 @ 22:15:05
URL: http://exceptionell.blogg.se/
Postat av: Sophie

Julia lär ju ha tatt den, asså HOPPAS jag. JULIA?!?!

2009-03-01 @ 22:28:39
URL: http://hejbruno.blogg.se/
Postat av: Julia

Den ligger i tryggt förvar i min jackficka. No worries! Men om du ska hämta ut den måste jag ta och kräva dig på en mindre summa, biljetten har ju trots allt hyrt platsen i min jackficka...inget är gratis här i livet!;)

2009-03-02 @ 19:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0