Idag

- sprang jag. Det var apjobbigt. Kanske för att ja trodde att jag sprang 4km fast ja sprang typ7.
- har jag pluggat hela dan och bara vart inne på fejjan 1 enda gång. Töntig bedrift.
- förstod jag äntligen MatteC litegran. Gjorde B-tal utan att ens fråga nån om hjälp.
- väntar jag på att ulrika ska ringa så hon kan prata om roliga saker med mig medans jag målar mina naglar. Ariiba!
- drömde jag att vi åkte på festival och karro körde upp i fel riktning på motorvägen och jag snodde en cola från donken.

Igår räddade jag sötaste lilla killen på bussen. Han hann inte av och då skrek jag på chauffören. Jag har aldrig fått ett så tacksamt "tack" förut. Jag ska nu bli vardagshjälte på heltid. Speciellt eftersom jag ändå inte har nått annat jobb.



Kommentarer
Postat av: karolin

hehehe vi kasnks ska pröva att köra i fel riktning på riktigt??? ::D:D:D:D:D:D

2010-04-18 @ 15:02:59
Postat av: Sanna

Jag tycker vi ska anmäla oss till vårruset 2010, så jag kan få lite gratis-mat läs rester.

2010-04-18 @ 15:05:21
URL: http://livetforandrasvartduangar.blogg.se/
Postat av: li-llmamma

jag kan vara din referens på att du är världens bästa vardagshjälte på heltid

2010-04-19 @ 21:16:26
URL: http://schizosusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0