MAJOR CP SKIT

jag har tappat min kalender............IGEN! jag fattar inte hur kan den bara försvinna heeeela tin?? jag höll den ju tillomed i handen hela jäkla vägen från skolan men ändå ringer en tjej o säger att hon hitta den på bussen. Jaha, så nu måste jag pallar mig iväg till rotebro station för att hämta fanskapet. OVÄRT! Mer ovärt är att vandrarhemmet vi skulle bo på i Berlin över nyår har gått i konkurs, OFTA!!!!! Faaaaaaaaaaaan, så nu måste vi hitta nått nytt, det verkar visserligen gå ganska bra med det men ändå. Vad har jag gjort för ont för att förtjäna dessa missundsamma händelser?

BRA SAKER:
  • jag har typ inga lektioner = ledig hela tin
  • jag hade bara en lektion idag och den var rolig
  • jag får lön om två dar
  • det är NT-vecka
  • min helg var asbra
  • jag ska träna ikväll
  • min tjur-ring läker fettbra

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv: Åh tacksåväldans! Får jag lov att säga det samma? Vilken tur att du kommenterade så jag fick lov att hitta hit.

2009-11-24 @ 12:33:02
URL: http://ruejaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0