PENNSYLVANIA

New York, DONE.
Jag har sett Empire state buildning, Frihetsgudinnan, Wallstreet, SOHO, Central Park, nått museeum och allt det där.  Askul att få vart där men kan inte säga att jag blev helt frälst, fast New York kommer ju alltid va New York... Tror det kan bli mkt roliare om man e massa kompisar och över 21 ;) nån som e på??
Nu har vi iaf hämtat vår RV(husbil), fetstor, så nu börjar det väll på rikitgt gissar jag. Började med en kort etap till Pennsylvania, så nu sitter vi här i amish-land på en camping. Vi trodde att vi hade stor bil, det har vi INTE! Shit vilka monster folk bor i asså. Har försökt ladda upp massa bilder på nysf.blogg.se men det funkar inte, ska försöka imorrn.
Jag har blitt fett tjock oxå, yay, trodde ja skulle klara mig längre en 4 dar men icke. Jaja,  mer Sophie åt alla! GOD NATT

Kommentarer
Postat av: mem

JAG ÄR SÅ JÄVLA MYCKET PÅ!!!!!!!!!!!!!!!



//övertaggad tjej som har ett tråkigt liv

2009-06-21 @ 23:31:33
URL: http://fuckhighheels.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fett på !

2009-06-22 @ 19:04:52
URL: http://sannassocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0