NY



NEW YORK NEW YORK NEW YORK
Imorrn åker vi. Kan inte förstå det och jag vet inte om jag är sjukt nervös eller lugn som en ko. Men man är ju aldrig så nära gud som i ett flygplan så det här ska nog gå vägen ska ni se. Nu ska jag försöka sova vilket kommer gå åt skogen men whatever. Jag hoppas jag inte har glömt nått och jag hoppas att vi får ett fint plan med världens bästa pilot och att tull-gubbarna i USA är snälla och att vi kommer ha internett nästan jämt och att jag inte kommer komma hem och vara jättetjock och jag hoppas att allt allt ALLT går hur bra som helst och att hela grejen blir Underbar!
Juste vi har en familjeblogg nu oxå, nysf.blogg.se. check it out! OCH vi kommer hem 24 juli, inte 22 som jag har sagt till alla. Jag kommer sakna ALLA <3<3<3
Fan ja e skit nervös....

Kommentarer
Postat av: malin

ahhhh galet! ha det bäst ever <3

2009-06-16 @ 14:28:52
URL: http://malinsspokstad.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hoppas du får det stört bra!!!

2009-06-16 @ 16:04:03
URL: http://sannassocker.blogg.se/
Postat av: leesik

Ha det überbra i "the states"!! Håll lugnet bland tullvakterna, har erfarenheter där kombinationen av jävligt nervös 13 årig susanna o fet tullvakt har blivit no-no-combination, ha ha. bara så du vet ska du inte lämna väskor nånstans, de tror att det är en bomb o det blir strul med att få tillbaka den.

Ha det allmänt über! :D

2009-06-18 @ 00:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0